Nyår i San Francisco

Nyår i San Francisco första och sista gången?
 
Detta året firades nyår med Jessica och en bunt amerikanare, precis så det ska vara när man befinner sig här. Jessica kom hem till mig efter hon hade jobbat på dagen, gjorde oss iordning hos mig och åt Lindas goda mat innan vi åkte hem till Nick där festen började. Limousinen hämtade upp oss och första stoppet blev en bar och någon drink senare åte vi vidaretill en hemmafest i San Francisco, där det blev beer pong. Tyvärr minns jag inte riktigt vart vi befann oss när tolvslaget inträffade, tror vi satt i limon eftersom alla började skåla med champagnen, men vi åkte iallafall vidare till bay bridge och kollade på raketer, såg dock bara en grön raket, fyrverkerier är ingen big deal här i usa som det är hemma. Galet rolig kväll och min arm har blivit halv misshandlad och jag har ingen aning om vad som hände, men det är en annan historia.
 
Här får ni en bildbomb från nyår, garanterar inga kvalitetsbilder.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0