Hej Sverige

Då va allt besämt, bokat och klart. I februari landar jag i Sverige igen och min tid i USA tar slut. Jag har endast 8 jobbdagar kvar innan planet tar oss till Hawaii för sol och bad, vidare till New York och shopping och sedan hem. När jag tänker på hur det kommer att kännas när jag väl är hemma, känns det som om att det kommer kännas som jag aldrig varit iväg, trots att jag har varit iväg ett år. Känns lite sorligt att lämna alltihopa och det är mycket jag kommer sakna, längtar inte tills minusgrader och snö, samtidigt som det är skönt att komma hem och börja med något nytt. Jag smider redan framtidsplaner, men om det blir av eller inte kommer jag inte säga förräns allt är klart, så det håller jag hemligt ett tag till.
 
Sverige, vi ses snart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0