Everything comes to an end

Sista helgen i Cali, två jobbdagar kvar och tre dagar tills vi sitter på planet till hawaii. Att allt detta snart är slut är fortfarande svårt att förstå trots att jag hela dagen åkte runt på ärenden somhar med avresan att göra och att jag nästan packat färdigt mina väskor. Mitt rum har åter igen blivit det opersonliga rummet som jag flyttade in i för snart ett år sedan innan jag fick ordning på mina saker.
 
Sista helgen bjuder inte på så mycket, vi har mest planerat in saker vi måste göra innan vi åker. Imorgon ska vi åka och slänga massa saker, lämna in kläder i en affär, jag ska tvätta bilen och vi ska laga mat till i min värdfamilj som tack för allt. 
 
Förra helgen åkte vi in till San Francisco en sista gång, inte till själva city, men till twin peaks och en strand vid Golden gate bron. Veckan som varit bjöd på träning, massa jobb och en softball match vår amerikanska vän var med i. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0