NYC

Hej, jag lever!!
 
Hade inget internet under våran tripp till hawaii, därav ingen uppdatering. Nu sitter vi på hotellet efter 12 timmars sömn, förra natten flög vi hit och inte en blund fick vi, så tog igen det denna natten. Nu väntar vi på att möta upp Elize, som jag träffade i Kalifornien precis när jag kom hit för ett år sedan, som ska visa oss utelivet, börjar med partybrunch, eventuellt husfest och sen utgång ikväll. 
 
Övrigt blir det nog ännu mer shoppande än vad vi avverkade igår, lite turistande också såklart. Ni får ett par bilder från Hawaii, mer uppdatering och bilder får ni när jag befinner mig på svensk mark.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbara bilder!!!

2013-02-26 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0