Hawaii part II


Fortsatte våran lilla roadtrip till en strand som ska vara känt för dess vatten, då de brukar ja en hel del bilder här för foton på vykort. Lanikai beach.




                                                                                                                                                                           
Svidade om till träningkläder, körde till ett hiking spår upp till ett vattenfall.




 
Jessica's födelsedag i ära åkte vi ut med en båt tur för att förhoppningsvis få simma med vilda delifiner, se valar och sea turtels. Turen på vår sida och vi fick både se och göra allt som turen gick ut på. Dock va valarna på så långt avstånd, men en lite bil på stjärten fick jag.
 
 
bye bye Hawaii

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson - Blivande Au pair i NJ

Guud vilka härliga bilder!! :) när jag har min resemånad vill jag också åka till Hawaii..

2013-02-26 @ 09:32:41
URL: http://louiseaupair.webblogg.se
Postat av: Anonym

hej! jag ska åka som au pair i höst om allt går som det ska. och jag undrar lite över telefon, internet osv. För man vill ju hålla kontakt med dom här hemma. Har du fått en telefon av dom? Eller hur har du det? och med internetet? har du eget eller hur funkar det? tack på förhand!

2013-03-27 @ 08:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0