Panik

Klagade på att jag behövde klippa mitt hår då det börjar bli ganska slitet. Mormorn erbjöd sig att klippa det då de hade en riktig sax. Nu lite senare sitter jag här med strömmande tårar och känner mig fulare än någonsin. Jag ville bara klippa lite även fast det behövdes mer, 10 centimeter rök och jag hatar det. Nu får jag sitta instängd på mitt rum tills jag åker hem till Sverige igen, så fult kort är det. Så nu ska jag gå och dö, det är så jag känner just nu ialalfall, det spelar ingen roll att håret växer ut igen, för det kommer ta 500 år'!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

My love jag lovar att du är vacker ändå <3 och ditt mega super duper tjocka hår kommer växa ut! Ska jag skicka ner lite hemmakväll godis så känns det snart bättre?:) <3<3

Svar: Ja du få nog göra det <3 <3

2012-09-13 @ 18:17:44
Postat av: Lena Ericsson

Gumman lilla, tråkigt att du känner så. Men ditt hår kommer att må väl och bli friskare av klippningen. Försök att se det positivt. Utan klippning förstörs det bara mer och mer för vardag som går. Nu har det möjlighet att repa sig och växa ut igen. PUSS <3<3<3

2012-09-14 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0