Six Flags

Först vill jag börja med att tacka för att inte en enda kotte ville skicka en hälsning till mig, ni får mig att känna mig speciell (Hör ironin). Så lika bra att jag stannar här för evrigt.
 
Helgen väntade jobb både fredag och lördag kväll igen. Tur att Jessica finns som redan kom till mig på fredagen, jobbet blir lite roligare då. Hon har sovit här hela helgen, och vi har haft en riktig myshelg, med film, promenad, lunch i soliga Burlingame, solning i trädgården, ytterligare en filmkväll med massa gott som sushi och grönskaker med dippa.
 
Idag, söndag, var Six flags inbokat för ett tag sedan. Ett nöjesfält som finns över hela usa. Vi åkte dit med Matilda, Malin och Marie. Delades upp ganska snabbt dock då vi ville åka olika åkattraktioner. Jag och Jessica satsade på alla största och värsta. Jag har alltid älskat att åka karuseller, men med en mesig syster, en höjdrädd pappa har jag alltid försökt släpa med mamma som åkte en del men inte allt. Nu va det otroligt länge sedan jag var på ett nöjesfält så det var rikrigt kul. Jessica som också gillar att åka allt, och som ville sitta längst fram på alla, var den som fick dra med mig denna gången. Men vi åkte allt och längst fram, fast det är "värst" är det roligast och man får ut mest av det. Tyvärr blev det plötsligt ganska brottom hem så vi han inte se och göra allt vi ville, eller ta speciellt, mycket bilder. Men det blev många skratt, roliga karuseller och ett sockevadd på det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meems

Kan du inte skriva mer om vardagslivet? va du gör med barnen om dagarna osv. :)

2012-10-17 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0