Oktober

Oktober, vilket i normala fall betyder hörst typ nästan vinter. Istället har väret bjudit på 30 grader+ de senaste dagarna. Särskilt idag, så galet varmt, till och med mitt iskalla rum är ljummet idag. Kom hem från gymmet nu ikväll klockan 10 och till och med då är det varmt. Kalifornia brukar ju vara varmt på dagarna med det är alltid kallt på kvällen, inte många avrma kvällar har det bjudits på så jag satte mig vid utemöblerna och njöt.
 
Imorgon är det dags att fixa till ögonbryner, mina obefintliga ögonbryn ska förhoppningsvis få sig ett lyft, iallafall så att man kan ana att det finns något där. Efter det väntar skolan, tråkigt men sant, något som bla bla bal har bestämt och måste göras, men hej jag kom inte hit för att plugga faktiskt.
 
Fick även ett mail idag att jag måste senast requesta mitt flyg hem om jag bestämmer mig för att åka hem, senast den 25 oktober. Jag måste alltså bestämma mig till 100 % hur jag vill göra om typ 3 veckor. Vad hände med tiden? Kom jag inte nyss, samtidigt som jag varit här i evigheter. 3 veckor är ingen tid alls, och ni som känner mig vet att det komemr bli svårt. Jag som aldrig ens kan välja vad jag vill äta ute på restaurang och alltid svarar frågor med "jag vet inte".
 
Helgen bjuder på utgång inne i San Francisco och säkert lite andra äventyr, lediga helgen är det och det känns välbehövligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0