Thanksgiving

Då har man firat sin första Thanksgiving, dessutom i en amerikansk familj. Vet inte vad jag ska säga om det, kul att få vara med på en högtids som vi inte firar, men man gjorde inte så mycket mer än att äta och sen var det över. Kanske är olika hos andra familjer, men vi åt bara.
 
Jessica kom över på förmiddagen, då jag fick lite ledigt eftersom jag blev inbjuden att spela amerikanska bollsporter med mina amerikanska vänner. Åkte till south san francisco och ägde planen i flag football, eller? Jag gjorde i alla fall en touch down, det bästa man kunde göra, dock fattade jag inte det själv förräns någon sa det till mig efteråt. Mina vita skor var inte längre vita och frågan är om jag kan få de rena igen, men kul hade vi.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0