Hej Hopp

Har jag inte skrivit att jag skulle till Las Vegas? Lite Fail från mina sida i sådana fall. Kom nämligen hem därifrån i söndags kväll. En hel weekend från torsdag kväll till söndag kväll befann vi oss alltså i Las Vegas, och hade den roligaste helgen på riktigt riktigt länge. Väntar fortfarande på bilder och kommer skriva om helgen så fort dem trillar in hos mig. Låt mig locka er mer Las Vegas, långa kvällar, sena nätter, VIP bord, gratis champagne, god mat, roligt sällskap och den bästa helgen i min tid i amerikat (tror jag i alla fall).
 
Imorgon firar vi Thanksgiving här i USA. Ska chocka er med att jag jobbar... Dock hade jag väll planerat att hänga med värdfamiljen ändå för att se hur ett amerikanskt thanksgiving firande går till. Under förmiddagen drar nog jag och Jessica till south san francisco för att möta upp lite amerikanska vänner för bollsporter. Någon/några av mina ungar kommer nog hänga med eftersom jag som sagt jobbar.
 
Mitten/slutet av november redan, snart jul och massa andra roliga saker in planerade. Listan på saker man vill göra och shoppar är lite för lång, men gör mitt bästa för att hinna (Dagens i-landsproblem).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0