110212

Redan November, låg ju och solade förra helgen på stranden? och redan fredag, så skönt även fast jag jobbar lördag kväll. Såg nu att jag inte ens skrivit om förra helgen, vad händer egentligen här borta?
 
Hela förra helgen var jag ledig från och med klockan tre på fredagen. Sprang en runda, som för övrigt går riktigt bra nu, springer två dagar i veckan och mina ben tycks hålla med det nu, då jag har sprungit två dagar i veckan i en månad. Åkte hem till Jessica för att mysa ner oss framför senaste Johan Falk filmer med grönsaker och dippa.  Lördagens planer bestod av shopping i  massor, vi tog bilen in till SF utan fungerande gps. För mig blev det ett par ballerina och ett par högklackade, båda från Steve Madden, en väska från Michael Kors, ett puder från Chanel, jacka och kofta från Zara och en ring från Aldo. Jag menar, man få ju passa på medans man har den bästa shoppingen i princip utanför dörren, förlåt med Sveriges shopping kommer vara tummarna ner efter året i San Francisco. 
 
Då kvällens planer var utgång, Halloween helg, vilket innebar att vi letade runt som galningar efter en fin kostym att ta på då alla verkligen går all in här i amerikat. När klockan slog nio på kvällen,  hade vi spenderat 12 timmar för shopping och hetsjakt efter något att ha på oss på kvällen, var vi så trötta att utgången uteblev. Lika nöjda för det blev det sängen med en kopp te, och en film som vi han se i 10 minuter innan båda sov som stockar.
 
På söndagen åkte vi ner till Santa Cruz för att ligga på stranden och glassa hela dagen. Sagt och gjort, dessutom var temperaturen helt perfekt. Frukt, stekning och en bra bok gjorde hela vår söndag.
 
Denna helgen ser ungefär lika dan ut, ska hämta upp Jessica ikväll för att eventuellt äta ute. Imrogon bär det av in till SF för shopping och eventuellt turista oss lite, och söndag blir det stranden. Livet på en pinne som de säger.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Kom igen Mums !!! Du kan väl hålla igång bloggen lite............. PUSS & KRAM
(Vill se bilder från Halloween, barnen mm)

2012-11-09 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0