Veckans träning

Måndag: Zumba + 30 minuter crosstrainer
Tisdag: 65 min crosstrainer + 60 min powerwalk
Onsdag: 60 min crosstrainer + 50 min powerwalk
Torsdag: 60 min bodypump
Fredag: 60 min promenad
Lördag: 80 min promenad

Såhär har veckans träning sett ut. Hade planerat in en joggingrunda också, men idag insåg jag att det var för varmt och ikväll jobbar jag plus att mina muskler gör ont. Imorgon blir det in en runda till San Francisco så få se om jag hinner!

Provade på bodypump för första gången i mitt liv i torsdags. Nu har jag fortfarande så mycket träningvärk att det gör så sjukt ont att gå i backar, resa sig eller bära tunga saker. Mina ben och armmuskler gör ont. Samtidigt som det är en jobbig smärta är det ända ganska skönt för att man vet att man gjort något bra.


Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Ta det lite lugnt, kroppen behöver vila lite mellan träning. Inte bra att träna dagligen, då bygger man inga muskler utan bryter ner dom istället.

Annars är du jätte DUKTIG och flitig !!! PUSS <3

2012-05-06 @ 12:47:24
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0