Varma dagar

Temperaturen bara stiger och stiger, hade inte varit helt fel om värdfamiljen hade haft en pool. Igår var det nästan förvarmt för att sitta ute på våran uteplats, fläktar lixom inte. På lördag visar vädret att bli upp mot 29 grader, lite galet. Har inget planerat i helgen än, men har fått turen att vara ledig hela lördag och söndag. Lite lyxigt då jag kommer vara ledig fre-sön nästa vecka då jag har liten resa inplanerad. Och om en månad bär det av till Los Angeles igen, inte så spännande som man kan tro, utan jag ska bara dit på en kurs och bli av med 4 credits av 6 som vi måste läsa.

Zumba träning igår, satt och tänkte på hur mycket jag skulle dö i värmen på vägen dit, eftersom dagen varit så varmt och de har aldrig igång ac. Men igår funkade den, så man slapp se ut som man precis kommit ur duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0