Lördag

Efter det misslyckande besöket i Half Moon Bay blev det att sitta ute i solen och läsa en tidning. Även fast klockan var runt 4-5 så var det nästan för varmt för att sitta ute. Blev sedan upphämtade av Danielle och två andra svenska tjejer, Matilda och Anna för att åka ner till Burlingame downtown. Köpte med oss mat från Urban Bistro, kommer definitivt äta där igen och gick till Washington park för att sitta i gräset och solen ch njuta av det fina vädret. Satt där och pratade ett tag innan fick gick till Starbucks för en kaffe, känner på mig att jag kommer sakna Starbucks när jag kommer hem, om jag kommer hem?

Anna åkte iväg för att jobba och vi andra åkte och hyrde film, köpte snacks och åkte sedan hem till Danielle. Vi hyrde Abduction, spännande måste jag säga för er som tänkt se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0