Söndag

Söndagen spenderades i San José för lunch med 8 andra svenska au pairer. Har inte varit i San José innan men det var mysigt, på den lilla ytan vi rörde oss på. Santana row heter platsen, ett ställe med mycket shopping och restauranger. Vaknade upp till ett väldigt mulet hillsborough och det såg inte sådär speciellt varmt ut heller. Så jag drog på mig jeans och kofta, och väl framme fanns det inte ett moln på himlen och riktigt varmt, saknade shortsen lite. Åt på ett italiensk restaurang där det blev healthy chicken, smakade inte så mycket till min besvikelse.

Efter det åkte några och solade och vi andra gick och shoppade. Köpte inget denna helgen heller, det går bättre än vad jag trodde med att hålla pengarna i plånboken. Men jag har tillåtit mig lite shopping när vi är i Seattle till helgen. Vi köpte en kaffe? på Strabucks, satte och i solen och njöt lite till. Dags för hemfärd och jag och Matilda åkte hem till henne och bokade hotell till helgen, mitt i Seattle tror vi iallafall, haha alltid svårt att veta vart man ska bo.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0