Poolen

Vart är poolen frågade jag här igår!!

Min värdfamilj har ingen, men det är tur då att alla vänner till familjen har pool istället. Möttes av ett galet stort hus, men en galet stor trädgård, pool, poolhus och ett eget gästhus. Var som min värdmamma sa, "du skulle varit au pair för denna familjen istället, då hade du till och med fått ditt eget lilla hus". Livet här i Hillsborough är lite annorlunda från hemma. Alla är hemmafruar, men har ändå nannys/au pairer, städerska, poolkille, trädgårdsmästare etc. Det ena huset är större än det andra. Igår åkte vi iallafall över dit och tog ett dopp i poolen. Låter kasnke bättre än va det var. Klart det var skönt, men jag satt inte i en solstol och glassade. Nej utan istället blev jag ned dränkt av 10 ungar!!



Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Det såg verkligen nice ut !!! Stort fint hus och en pool :-)

2012-05-10 @ 09:08:29
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0