Oväntat

Iband slutar dagarna oväntat. Jag slutade fyra idag, men min värdmamma glömde bort det och trodde att jag slutade 5, snälla jag vågade inte säga något. Min värdpappa är borta över några nätter med jobbet och min värdmamma skulle ha några vänner över, plus en del ungar. Jag som planerat gymmet var inte lika sugen längre när vädret var underbart, så det slutade med att jag slöt upp med sällskapet på några filtar i gräset med ett glas vin. Min värdmamma tjatade tills jag gick in och hämtade ett glas, okej hon sa det bara två gånger. Klockan tickade och nu är klockan 10, kanske inte så mycket, men tillräckligt mycket eftersom detta kalaset började klockan 4-5 idag. Hade en mycket trevlig onsdagskväll med min värdmamma och hennes vänner trots att de är cirka 20 år äldre, jag menar man borde verkligen trivas i sin värdfamilj om man väljer att umgås med dem i flera timmar trots att man redan jobbat 9 timmar i sträck. Tur att man är 21, och nu några glas senare är det dags för sängen. Vill bara tillägga att jag älskar kalifornien, knappa två månader kan man sitta ute medans här gör man det året om! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0