Lördags

Jag och Matilda åkte som sagt in till San Francisco i lördags. För ovanlighetens skull var det molningt hos oss och strålande sol inne i city, brukar ju alltid vara tvärtom i och med den kända dimman San Francisco ofta bjuder på. Mötte upp några andra tjejer för lunch, blev ett diner som vi besökt några gånger innan, men det är bra för det finns något för alla. De andra skulle ner till Fishermans Wharf, men eftersom Matilda skulle jobba han vi inte gå med dit så vi stannade runt union square och market street för lite shopping. En hallonröd bikini, ett pastellgrönt linne och ett par svarta virkade shorts fick följa med mig hem denna gången. Hittade dock massor som jag ville ha, och med det shoppingsuget blev jag förvånad att inte mer fick följa med hem.

Väl hemma i Hillsborough igen blev det bara packning av badkläder och ombyte innan jag efter en kort stund begav mig till Mathilda (notera att det finns en Matilda, och en Mathilda med H), där även Danielle, Anna och Annika var. Åt middag och efterrätt och det blev en hel del prat. När mörkret började falla bytte vi om till badkläder och hoppade i hot tub :en. Längesedan jag var i en bubbelpool och särskilt uthomhus under bar himmel, eller har jag gjort det innan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0