Helg

Helgen blev en långhelg. Skulle egentligen jobbat lördagkväll, men eftersom min värdmamma opererades lite oväntat jobbade jag några timmar mer än vad jag ska, så då blev jag ledig från klockan 4 i fredags ända fram till tisdagmorgon. Skönt med andra ord. Lite lyxigt eftersom jag var ledig hela förra helgen då vi va i Seattle.

I fredagskväll blev det en sväng hem till Mathlda, Danielles vän, för lite grönsaker och dippa och en masssa prat. Blev inte så sent, vilket va bra då jag har planer på att åka in till San Francisco idag, beger mig om några minuter. Är så shoppingsugen, men ska försöka hålla i plånboken.

Imorgon blir det nya äventyr. Vi åker nämligen till Yosemite National park. En Notionalpark som ligger innåt landet cirka 4 timmar från oss. Ska vara superfint där, så förväntningarna är höga.

Yosemite - bild tagen från google



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0