Body pump

Ännu ett bodupump pass avklarat. Kändes inte lika jobbigt denna gången, även om det ÄR jobbigt. Får vänta och se om jag ångrar vad jag sagt imorgon när träningsvärken smyger sig på. Hade träningsvärk i 4-5 dagar sist, vilket betyder att om jag går på bodypump varje vecka kommer jag i princip ha ständig träningsvärk. Fast det känns ju bra för då känner man att man gjort något. Imorgon tar jag nog gym paus, har varit där alla dagar denna veckan hittills. Nu ska jag fortsätta att äta på min sallad min värdmamma gjorde till mig, himla snällt. Känns bra att min värdfamilj aldrig äter skräpmat, aldrig. De köper aldrig hem mat, de har alltid massa frukt och grönsaker hemma, mat som ofta förekommer är helgrillad kyckling, tonfisk, sallad mm. De som äter skräpmat i detta huset är barnen, pizza, pasta och chicken nuggets är standarden för dem. Jag vet inte hur det hade varit om värdfamiljen alltid hade köpt hämtmat, antagligen hade de köpt till en och då hade man ju ätit det, eller?

Sallad - spenatblad - ruccola - kyckling - jordgubbar - hallon - björnbär - getost - mandelflarn - lite lite dressing







Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Hej ! Träningsvärken går över, men det är bättre att träna bodypump merän 1gg/vecka. Jag tränade 2-3 ggr/veck hade ingen träningsvärk då, endast första gångerna. Kram :-)

2012-05-11 @ 10:40:37
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0