Väder och vind


Ja, helt seriöst så håller vi på att regna bort här i på västkusten i USA. Regner öser ner från morgon till kväll utan uppehåll och så ska det göra till och med söndag, medans de på östkusten verkar har fått vårvärme och sol. Vad hände där lixom? Sunny California håller inte sitt ord längre. Tyckte det kunde fortsätta som det har gjort med sol och värme, nu känner man ju sig inte ens sugen på att ta en promenad eller joggingtur utomhus, jag som hade kommit igång så bra.

Detta huset är också fullt av sjuka barn och jag går runt med huvudvärk. Snälla vecka gå fort tack!!

Snart påsk också, undrar hur mycket min värdfamilj firar det. Har faktiskt ingen aning hur det går till här om jag ska vara helt ärlig. Men först har vi St Patricks day som infinner sig på lördag, blir nog att jag hittar på något kul, man måste ju fira lite nu när man är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0