Solbränd


Idag har det varit en underbar dag, förutom att jag fått ryta åt ungarna ibland.

Men jag började dagen med en powerwalk/jogging tur i området, uppför backar, ner för backar. Galet jobbigt, men galet mycket bättre än plan mark och lyssna noga nu, detta gjorde jag innan jag började jobba. Har mestadels bara avrit hemma idag och vaktat huset. Satt ute i solen och brände mig medans den yngsta nog en nap. Nu sitter jag här och kollarmig själv i spegeln och inser att min hud är ganska röd och att jag fått fina märken efter mitt linne.

Under mitt break åkte jag till sawyer camp trail och promenerade 7 km, gillar att de har stolpar så att man kan se hur långt man gått. Riktigt skönt väder har det även varit idag gick ock tänkte på det att här behöver man inte frysa ihjäl om man vill vistas lite ute, jag älskar att kunna sitta ute och sola, svettas ihjäl och det är mars månad. Man blir så mycket gladare i solen, inte konstigt att halva Sveriges befolkning är deprimerade, när man inte ser sol på flera månader i sträck, fryser ihjäl av att gå utanför dörren och bär vinterjacka 6 månader om året.

Här får ni iallafall hänga med mig på en lite sträcka av promenaden i orginal, helt oredigerad, tänk bort mitt flås bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0