Saint Patrick's day


I lördags åkte jag, Elize och en tysk före detta au pair in till San Francisco för att vara med och fira Saint Patrick's day. Möttes redan på barten ett gäng med grönklädda människor, ändå kul att de flesta går in för det. Det var massor av folk i stan givetvis och de hade alla möjliga olika upptåg. Tog oss vidare till Nobel, där festen var i full gång. Träffade några amerikanska tjejer, alltid trevligt att utbyta några ord som kommer härifrån. Drack grön öl och spanade in roliga männsikor. Stannade där ett tag innan jag var tvungen att dra mig hemåt då jag skulle jobba. Elize kom dock och höll mig sällskap. Gjorde oss iordning då vi planerade en utekväll/natt i San Francisco. Tog oss in igen och mötte upp Elize vänner från Los Angeles för lite fest inne på Recess nightclub. Stannade där tills stängning. Kul hade vi det men kände mig lite missplacerad. Det var nog jag och en annan blond tjej där.

Åkte vidare till Temple nightclub och träffade som sagt Frida där och som sagt igen, det var så kul att träffa henne. Måste planera en helg och åka över till henne, var nästan 2 månader sen snart vi senast såg varandra på training school. Stannade även där till stängning, stannade och pratade lite med Elize vänner inann vi rullade hem och somnade direkt hemma hos henne. Ungefär så såg min första Saint Patrick's day ut, och det var bara tummen upp på det.












Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Såg inte dn kommenter fören nu! Men för att svara på din fråga så bor jag mitt i SF i ett område som heter Cole valley, det ligger precis vid Golden Gate park.

2012-03-19 @ 22:00:16
URL: http://aupairisanfrancisco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0