Ryck i ögat

Här kommer lite information som ni säkert är intresserad av. Mitt vänstra öga har haft damp hela dagen och håller på och rycker. Ni vet så när en nerv hoppar typ, jaja irriterande iallafall.

Ikväll ska jag träffa en svensk au pair som jag inte träffat förut. Hon bor i Burlingame om jag inte har helt fel för mig vilket betyder att hon bor ganska nära mig. Gissa vart vi ska ses? Starbucks såklart.

Skypade en timme med mamma och pappa igår, och snart ska de förhoppningsvis boka biljetter för att komma och hälsa på mig. Det dröjer ett tag till innan de är här, men det kommer nog kännas konstigt att de är här.

Har mitt lilla break nu och har precis varit ute på en joggingtur i det, hör och häpna, soliga vädret. Så himla skönt och vad jag ahr saknat solen. Åker ganske till gymmet idag med, känner mig lite sugen faktiskt och det känns som man får passa på innan man inte är sugen på att träna längre.


Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Hoppas rycket i ögat har slutat och att det blev ett trevligt möte med tjejen du skulle träffa.

Puss & Kram :-)

2012-03-21 @ 14:26:24
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0