Regn


Sjuka värdbarn och sjuka värdföräldrar fick mitt schema ändras i sista minuten. Hela veckan har bestått av heldagar utan paus eftersom alla är sjuka. Eller inte riktigt alla men nästan.

Har spenderat flera timmar med mellanbarnet på alla möjliga platser och farit fram och tillbaka för att hålla oss ifån huset. Tro det eller ej men det har faktiskt gått riktigt bra. Kanppt inget gnäll, det kommer man aldrig ifrån helt, och han lyssnade på mig nästan alltid, ja ännu en sak som man nog inte kommer slippa helt. Vi har varit på allt från junior gym, mataffären till leksaksaffären.

Drömmer mig fram till det är dags för San Diego om cirka två veckor, med då forhoppningsvis lite sol och värme och inte detta regnandet. Jag tror seriöst vi regnar bort snart.

Ikväll blir det att träffa lite folk och jag håller på att planera helgen. Man ser alltid fram emot helgerna här borta med detta livet jag lever just nu. Det är på helgerna man planerar in allt roligt. Även om jag trivs med detta livet just nu så är det klart påfrestande att bo på sitt jobb. , så därför blir helgerna lite som en fristad.

Bild från weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0