Gilroy


Nu är det en sådan helg igen som är fullproppad med aktiviteter, det gillas.

Kom hem från San Francisco runt 3-halv 4 tiden, som för övrigt var helt okej. Vi visste inte riktigt vart vi skulle innan, men hamnade på någon bar någonstans. Fråga mig inte vart bara för det har jag ingen aning om.

Cirka 5 timmar senare ringde väckarklockan, dags att ta sig upp ur den så otroligt sköna sängen för att göra mig iordning, köra till San Carlos för att hämta upp Matilda och köra vidare mot dagens destination, Gilroy Premium Outlets. Har konstaterat även idag att min gps var ett bra köp, hur jag skulle ha klarat mig utan den har jag ingen aning om. Vi konstaterad även att dagens destination både var mycket bra och mycket dålig. Bra shopping men mindre bra för plånboken. Veckans lön kom in för då 12 timmar sedan och ja, då 12 timmar senare så var den slut igen. Bara att vänta tills nästa vecka.

Stort var det också med många bra affärer, stog och dregglade lite inne i Michael Kors butiken men blev tyvärr inget denna gången. Kom hem med en Ralph Lauren skjorta och en kabelstickad tröja, ett par träningsbyxor och träningslinne från nike, maroccanoil olja samt inpackning till håret (som jag blev tipsad av min frisör hemma i Sverige), och slutligen ett par vita höga converse. Mycket nöjd med mina köp fast att jag vet att jag har ett par exakt likadana helt oanvända converse hemma i Sverige som jag valde att lämna hemma, men då har jag dem när jag kommer hem, right?

Ikväll väntar ännu en utgång i Palo Alto till Rudy's där vi var sist, med Emma, Elize och hennes två vänner från Sverige. Några timmar efter att vi kommer hem därifrån kommer min klocka ringa igen då jag kommer bli upplockad av Matilda, Emelie och Hanna och kanske någon mer för att köra till Napa Valley.








Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Snygga kläder du köpt. Det verkar trevligt det stället ni shoppat på, dit vill jag oxå när vi kommer till SF.

KRAM :-)

2012-03-05 @ 07:50:50
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0