Fredag


Idag är det riktigt fin väder, ska nog ta mig ut och sola när jag har tid.

Sista dagen det ska vara fint väder sen blir det kallare och liten regn tror jag till och med.
Igår var jag lika hurtig som i förr går. Började dagen med joggingtur i backarna innan jobbet för städerskorna var här och då vill man inte vara ivägen. Efter jobbet hämtade jag upp Matilda och åkte vidare till gymmet för att träna lite själva. Belönade oss själva efteråt med en smoothie från Starbucks.

Ikväll väntar ett pass, turbo kick, har ingen aning om vad det är. Helgen är i princip helt uppbokad som vanligt. Tummen upp för det. Jag menar, det är snart dags för San Diego.

Här för ni en fin bild på min utsikt från mitt rum så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0