Be the change you wish to see in the world


Fredag och jag ligger hemma och är halv sjuk.

Jobbade några timmar på morgonen, när jag sedan kände mig illamående och kallsvettades. Har nog även fått en dos med feber, men är evigt tacksam för att jag inte än peppar peppar inte fått magsjukan än som verkar gå runt i vårat område. Känner jag mig bättre imorgon blir det en sväng in till San Francisco för att kolla på den årliga paraden eftersom det är St Patricks day. Måste även ta en sväng till mallen innan det bär av till city för att inhandla något grönt, äger inget grönt har jag insett och bär man inte det får folk nypa en, ja så är reglerna. Medans jag ligger här och strax ska sova en tidig fredags kväll får ni en mening att tänka på.

"Be the change you wish to see in the world" dillon rogers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0