San Francisco Pride Festival

I söndags åkte jag och Danielle in till San Francisco till Pride festivalen. Kändes som en sak man måste göra när man ändå är här. Jag menar, det var ju här gay kulturen började i USA. Mötte redan på barten galet mycket folk, San Francsicos gator var smockade med folk och det var lite svårt att ta sig förbi på vissa ställen. Fick inte den bästa platsen att stå på för att ta kort på, allas huvuden som stog framför mig kom med trots att jag sträckte på mig för fullt, men tänkte ändå lägga upp lite bilder. Stannade inte hela dagen då både jag och Danielle var lite trötta och kände att det räckte att vara inne några timmar. Såg en hel del galna människor, dock inte så många nakna människor, tackar för det, som vi hade blivit varnade för. Hade även au pair möte på kvällen och mötte sedan upp en vän för filmkväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0