LA

Imorgon, fredag kväll/natt åker vi mot Los Angeles så vi kommer fram till skolan som börja 9 på morgonen. Hur mycket sömn kommer man få tro ni när vi är 8 stycken som hyr en bil?

Förra helgen bestod mest av jobb och shopping. Jobbade fredagskvällen till sent. I lördags åkte jag, Danielle och Mathilda till Bakes Beach i San Francsico med förhoppningar om fint väder, men SF dimma låg ganska tät den dagen. Man såg bara understa delen av Golden Gate bron, så vi åkte tillbaka till Burlingame för att luncha i solen.

I söndags hämtade jag upp Matilda och käkade frukost på ett riktigt amerikanskt diner, vi åkte sedan och hämtade upp Elin och åkte till Stanford shopping mall. Där blev det en hel del produkter från body shop. Jag köpte 3 produkter och 2 gratis utöver de andra. Matilda gjorde likadant och de drog mitt body shop kort på bådas köp (som jag blev ofrivilligt medlem i), kom då upp i en summa som gjorde att jag fick ta saker för 15 dollar och lite testprodukter på det, vill säga en massa produkter. Tog oss vidare till IKEA för lunch, ja handlade dock inte en enda sak på IKEA. Åkte till Hillsdale shopping mall och där blev det en långklänning, nu kan min syster bli glad för hon har tyckt att jag ska köpa en i flera år.

Bilden ser redigerad ut, men det är dimman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0