Helg

Fredag och jag började min dag med ett body pump pass på gymmet eftersom jag inte började förräns vid 11 idag. Jobbade sedan 3,5 timme och efter det blev det en filt, bok och solglasögon för att lägga sig i solen på gräsmattan. Nu börjar jag strax jobba igen och jobbar tills 12 inatt. Eventuellt är jag ledig i helgen, eventuellt jobbar jag några timmar imorgon mitt på dagen, beroende på om mina värdföräldrar vill äta lunch ute eller inte. Det negativa med au pair livet, man måste ju vara flexibel men det gör det omöjligt för mig att planera morgondagen. Efter jag lagt barnen ikväll blir det att läsa igenom min läxa som jag faktiskt skrivit färdig, behövs bara en lite genomgång och sen är den redo att skickas in.

Helg, jag gillar helger. Men som vanligt inget planerat mer än San Francisco på söndag, hoppas på fint väder. Det är så mysigt att bara att strosa runt där när vädret tillåter det. Såg at ni i Sverige hade det varmare än oss några dagar, men det kan jag unna er, eftersom vi har sådant väder året om, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0