Fredag

Hade en härlig fredagsmorgon men en joggingrunda som avslutades med frukost i solen. Börjad nämligen inte jobba förräns halv 1 idag, vilket kändes ganska skönt eftersom jag och Danielle tog en sväng in till San Francisco igårkväll.
Mötte upp några amerikanare på en lokal pub, blev roligare än vad vi hade förväntat oss och alltid kul att träffa lite annat folk än bara svenska au pairer, fast det oftast känns tryggast. Visade dem lite svensk musik på jukeboxen och blev bjudna på drinkar. En väldigt spontan torsdagskväll med andra ord.

Hade dock en mindre bra dag på jobbet, kidsen var ganska jobbiga idag och bråkade mest, och vägrade lyssna på mig trots att jag upprepade allt 50 gånger. Lät dem iallafall leka med vatten uthomhus och tog dem sedan till yoghurtland och köpte glass. Alla tre ungarna hade jag också, lite pinsamt bara att säga till dem varje sekund, haha.

Nu har jag tagit helg iallafall, och imorgon väntar ett varmt kalifornien och det blir nog en runda till San Francisco. Men jag undrar fortfarande vart poolen är? Funderar snart att gräva en själv och hälla i lite vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0