Fredag

Nyss hemkommen från en springtur på trailet. Älskar den platsen alltså, gör träningen lite enklare när det är så sjukt vackert där. Hade dock lite träningsvärk efter body pumpen igår, så det kändes inte lika bra som jag ahde hoppats på. Blev iallafall en runda på 4 miles, ungefär 6,5 kilometer. Första gången jag sprang där, brukar bara promenera, men det är bra där eftersom de har skyltar om hur långt man kommit, så det blir nog fler rundor där i framtiden. Trailet är asfalterat, men det finns en smal grusstig vid sidan som jag sprang på, få se om mina ben blir gladare av det. Vill så gärna kunna springa mer än vad jag kan utan att dö av smärta dagen efter. Det där med kroniskt benhinne inflammation är ett skit. Nu är målet att kunna springa två dagar i veckan utan att få ont, går sådär.
 
Ikväll ska jag nog faktiskt inte göra någonting. Känns som det var ett tag sedan jag bara var hemma en kväll och tog det lungt, så det blir det nog idag. Om inget intressant dyker upp förstås, det vet man aldrig. Nu blir det en iallafall en dusch.
 
Himlen för några helger sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0