En annorlunda midsommar

Eller en annorlunda midsommar, egentligen menar jag ingen midsommar alls. Ingen midsommarstång, ingen sill, ingenting. Hänger man i USA så får man väll ta det, men man kan inte låta bli att önska att man var hemma för ett par timmar när man ser allas bilder och uppdateringar om midsommar på facebook. 
 
Jag är iallafall ledig idag. Med två 10 timmars dagar utan break bakom mig kan jag påstå att jag faktiskt är ganska trött. Ska nog ta en runda till SF för lite ensam tröstshopping medans alla äter sill och tar en snaps. Ikväll blir det även en sväng till SF för att kolla på min amerikanska väns softball match. 
 
Glad midsommar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0