Effektiv måndag

Efter en härlig helg blev det en effektiv måndag. Jobbade 6 timmar, har aldrig hänt att jag jobbat så få timmar på en dag innan, tummen upp. Barnen skötte sig, kanske för att min värdmammas bror och hand familj kom hit, så det var inte så ansträngande att luncha i parken för att sedan åka hem och lägga den minsta för en nap.

Pratade sedan med Elize, fy farao vad jag saknar dig ska du veta, jag saknar dig här i kalifornien. Åkte sedan till hillsdale shoppingmal för att kolla på en klänning, men kom hem med en kjol och ett linne. Tvättade kläder, lakan och handdukar, spendarade två timmar på gymmet, en timmes zumba och en timme på crosstrainern. Så han med en hel del.

Tisdag, ny dag. Har precis kommit hem från en morgonpromenad och nu är det snart dags att börja jobba, vilket idag innebär att vi ska åka till poolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0