4 månader

Glömde att skriva igår att jag har varit här i 4 månader och alltså gjort 1/3 av mitt år här. Känns lite konstigt få jag säga och imorgon är det juni. Man får inte samma känsla här, jag menar sommaren börjar ju i Sverige, men jag har suttit ute och solat här sedan Januari till och ifrån. Känns som det alltid varit sommar men att det kommer lite kallare perioder då och då. Nästa helg drar jag till Los Angeles över helgen, så håller på att skriva mitt skolarbete som ska lämnas in imorgon, ganska enkelt men sjukt drygt bara. Vi blir 8 stycken au pairer som har hyrt en bil, blir billigast så eftersom vi får stå för resan ner själva. Kursen betalar värdfamiljen. Kommer har gjort 4 credits av 6 stycken, alltås 2 kvar sen. Skulle vilja gå en kurs på Stanford i höst, bara för att, men få se hur det blir med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0