Måndags

Orkade inte blogga igår, var en riktigt skitdag. Trevlig engentligen, men vaknade upp med ett öga jag inte kunde titta med. Det sved så otroligt mycket och kunde inte hålla den öppet i mer än 1 sekund. Min ena visdomdstand håller på att växa ur tandköttet, och jag evt inte ens om det får plats för hela käken värkte.
 
Lite synd eftersom jag och min värdmamma tog in alla tre barnen till San Francisco, typiskt att jag skulle må så då eftersom vi aldrig gör sådana saker annars. Åkte till två olika parken, åt lunch och trosade runt i området där de bodde innan de flyttade hit. Men med ögon jag inte kunde se, hålla koll på tre ungar, värkande käke och massa packning ville jag bara hem och lägga mig. 
 
Det var iallafall skönt att ha en omväxlade arbetsdag. Skulle träna på kvällen, men vågade inte sätta mig i bilen och köra, lite trafikfara om man knappt kan se. 
 
Imorgon är det iallafall 4th of July, som måste firas givetvis. Jobbar bara någon timme på morgonen, ovanligt tyckte jag eftersom jag alltid jobbar mina 45 timmar, men insåg sedan att jag ska jobba hela söndagen istället.
 
Tråkigt inlägg, men ja ja saknar sommar Sverige lite nu faktiskt, och alla där hemma!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0