19900706

För första gången i mitt liv var jag inte hemma och firade min födelsedag med min familj eller mina vänner i Sverige, men hade en bra födelsedag ändå.
 
Behövde bara jobba 5 timmar, vilket bestod av parkhäng med barnen och lunch på restaurang. Min värdfamilj ville bjuda mig på en födelsedagslunch på en italiensk restaurang som blev allt annat än lugn med tre ungar. Mötte upp Danielle för en Starbucks i solen innan jag begav mig för att inhandla ett par nya klackar till kvällen. Hostel bokat inne i San Francisco för att göra en riktigt bra utgång möjlig, då det är lite svårt att ta sig hem från stan annars. Jag Mathilda Danielle och Anna var de som skulle sova där. Började med förfest i vårt lilla rum och tillslut var vi 9 tjejer. Kvällen/natten spenderades på Vessel till starx innan stängning, då vi gick tillbaka till hostlet barfota, iallafall jag. Kanske inte det smartaste draget efetrsom SF inte är den renaste staden. Men vad gör det, för kul hade vi det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0