072812

Torsdag kvällen spenderades som sagt i San Francisco, kollade på softball matchen och kommenterade hur dåliga de var, ja vi är säkert mycket bättre!! Åkte vidare till baren vi har avrit några gånger nu, spelade biljard och fick inte ner en endå boll, blev bjuden på öl och hade en trevlig torsdags kväll.
 
Igår, fredag, jobbade jag typ hela dagen, med ett undantag ett litet break som spenderades på gymmet. Danielle kom förbi en sväng på kvällen så tiden gick fort. Fastnade själv framför en film på natten så gick inte och la mig förräns 3, sent i mitt au pair liv, haha. Blev en sovmorgon till idag lördag. Skypade med syster och laddade för veckans andra body pump pass. Åkte dit och var redo för att lyfta vikter när en i personalen kommer in 10 minuter in på när passet egentlogen skulle börjat och säger att det blir inställt idag. Jaha? lagom opeppande på att gå och gymma själv så tog bilen till trailet och sprang 6,5 km istället. Kändes riktigt bra idag faktiskt, förutom att min kondis är lite sådär halv dålig. LÄngtar tills jag klarar milen igen. Men ja så blev det med min hurtiga 2 gånger på en vecka body pump pass, attans.
 
Nu gör jag absolut ingenting. Laddar inför ikväll, planerna är utgång i San Francisco, men en liten fördrink på bar "the view" med utsikt över San Franciscos skyline. Planer för imorgon existerar inte, bara att jag är hel ledig.
 
För övrigt är det nu mindre än en månad till mamma och pappa kommer. Kan snart inte vänta längre på att det ska komma och man sitter där med ett vinglas i napa valley, utforska las vegas eller stå vid grand canyon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0