072512

Onsdag och halva veckan har redan gått, härligt. Såg visst att Sverige har det varmare än oss och kände mig lite avundsjuk på alla som hänger på stränderna hemma, då det faktiskt inte är många stränder som slår den i Sverige. Kul för er, jag försöker istället tänka att jag gick ju faktiskt i short i typ mars här, och när ni har det regningt och kallt i september/oktober ja då är det sagt att det är som varmast här. Det gör att det känns lite bättre igen.
 
Kom hem från gymmet för en stund sedan, en timmes body pump och en timme på crosstrianern känner jag mig ganska nöjd. Gissar på träningsvärk imorgon, men vad gör det. Ska snart äta tacos som min värdmamma lagat, hon gör alltid mat till mig med. Tänk att det kan vara så himla olika från värdfamilj till värdfamilj, vissa måste laga middag till hela familjen medans jag blir serverad mat. Första gången vi har samma tacos skal som vi alltid har hemma i Sverige och även fast jag inte åt dem då, äter jag dem nu.
 
Imorgon blir det en runda till San Francisco för att möta upp våra amerikanska vänner på en pub, öl och biljard väntas, helt okej planer för en torsdag få jag säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0