070512

Torsdag, men känns som måndag. Antagligen för att jag var ledig hela dagen igår eftersom det var helgdag här i usa. Hade en trevlig dag igår i Mountain view. Åkte hem till Malin i los altos för att sedan köpa picknick och möta upp två tyska tjejer. Satte oss på en kulle för att få den bästa utsikten på fyrverkerierna som skulle hållas någon timme senare. Mindre kul att ta oss hem då det tog en timme att komma ut från pakeringsplatsen. Började 8 i morse och det väntades ett 9 timmars pass som nu är över i skrivande stund. Dagen gick förvånansvärt snabbt och enkelt. Åkte till Target med min värdmamma för att inhandla lite behövande saker, känns inte riktigt som jobb när man gör lite andra säker än att hänga i parken eller skälla på ungarna. 
 
Ikväll väntar ett body pump pass, ska bli kul faktiskt. Dock så dampar mitt ben nu, var ute och sprang 6,5 km i fredags och i tisdags, 3 hela dagars vila och nu gör mitt ben ont i varje steg jag tar. Kan alltså absolut inte springa 2 dagar i veckan ens, och det är så fruktansvärt irriterande eftersom jag gillar att springa, dö på mina ben, snart hugger jag av dem, kan ju ändå inte använda dem.
 
Imorgon är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag. I skrivande stund fyller jag faktiskt redan år i Sverige, men ni ligger och sover nu antar jag eftersom den är 3 på natten. Jobbar endast 5 timmar imorgon och eventuellt blir jag bjuden på födelsedagslunch av min värdfamilj om allt går ihop sig. Imorgonkväll blir det även utgång i San Francisco, perfekt start på helgen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Grattis Emy!!

Lena har tipsat om din intressanta blog och jag följer dig också "over there".Du skriver så bra och dina foton är underbara.

Minns ett år när du hade födelsedag,då var Lena och jag i Norge och jobbade.

Önskar dig en jättebra födelsedag!!

kram
anne-marie i Lund

2012-07-06 @ 08:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0