THE SOUNDS

Höll på att dö lite igår, när jag gick in med förhoppningar på att the sounds kanske spelar i USA när jag är där, eftersom de bara valt att hänga där de senaste 2 åren, minst.
Gissa vad som väntade mig??

Något ännu bättre, två dagar innan mitt flyg styr mot USA spelar de i Malmö.
Bättre avslutning i Sverige får man leta efter. Först blir det byebye middag med vänner på fredagen, the sounds på lördagen, och söndagen avslutas med ett restaurangbesök med familjen, och på måndagen hinner jag inte mycket mer än att ta mig till flygplatsen. För de som känner mig behöver jag inte berätta hur lycklig jag blev!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kollade nyss på kartan och det var ju inte speciellt långt, vad kul! :) Bara att du bor lite närmre San Fran, lyx ;) Jag åker med Skandinaviska Institutet. Vilka åker du med?

2012-01-23 @ 00:18:09
URL: http://malininamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0