Last day

Har haft så svårt att ta in att det verkligen händer.
Att jag verkligen ska göra det här.
Känns som det legat långt fram i tiden att jag inte riktigt reflekterat över det.
Och nu är det bara några fåtal dagar kvar,
Det är svårt att få in i huvudet att man ska vara borta från allt man är van vid i ett helt år.
Missförstå mig inte, jag ser det positivt.

Redan i måndags kom mitt visum på posten. Var där i torsdags. Bra service där!!
Igår kom mitt internationella körkort. Check check, allt det viktiga har jag nu hos mig.

Idag är det sista jobbdagen, så efter idag blir det packning och middagar med vänner och familj.


Visumet



Almanacka och skricbok från personligalmanacka.se


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaaaa men gud vad kul!! Då måste vi ju gå :D Ska försöka kolla upp lite mer hur man köper biljetter och så! Kan jag lägga till dig på facebook? Tänkte att det är lite lättare att prata där än via bloggarna :)

2012-01-25 @ 17:26:43
URL: http://malininamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0