22 dagar till New York



Idag är den endast 22 dagar kvar tills planet styr mot New York.
Mina flygtider har kommit, nya resväskor är inköpta och förberedelsemötet är avklarat.


Det som återstår är visumet, och en hel del småsaker.
Jag har 11 jobbpass kvar i Sverige och nu börjar det nästan kännas som om att det verkligen händer på riktigt.
Ska börja skriva packlista snart, frågan är hur man packar för ett år?
Fast överlever Amerikanarna, så överlever väll jag också om något glöms kvar i Sverige.
Idag är den endast 22 dagar kvar tills planet styr mot New York.
Mina flygtider har kommit, nya resväskor är inköpta och förberedelsemötet är avklarat.

Det som återstår är visumet, och en hel del småsaker.

Jag har 11 jobbpass kvar i Sverige och nu börjar det nästan kännas som om att det verkligen händer på riktigt.
Ska börja skriva packlista snart, frågan är hur man packar för ett år?
Fast överlever Amerikanarna, så överlever väll jag också om något glöms kvar i Sverige.



Kommentarer
Postat av: Eliin

Ellerrrr?

2012-01-14 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0