Zumba


Ny vecka startade idag, vilket ebtyder jobb, antar att jag kommer jobba mån-fre, och ev nån kväll om det händer något speciellt, typ kalas!!!

Känns faktiskt som jag har varit här längre än vad jag varit, känns himla bra nu när jag börjar hitta runt och bara kan ta min egen lilla bil vart jag vill. Ska nog införskaffa mig en gps iallafall så man kan åka ut på massa roadtrips.

Efter jobbet blev det att åka till gymmet, 24 hour fitness, och prova på ett zumba pass med Emma. Har inte ens testat det i Sverige, men det var kul. Eller alla andra hade nog också kul eftersom jag inte hängde med alls, men svettig blev man. Så nu får jag nog skaffa ett gymkort och börja träna här borta.






Kommentarer
Postat av: Lena Ericsson

Vad duktig du är, som både hittar lite när du är ut och kör och att börjat träna ! KRAM <3

2012-02-14 @ 10:07:38
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0