Some Shopping

Vaknade tidigt även denna dagen, och även denna dagen sken solen, underbart.
Vid 10 tiden mötte jag upp en Matilda som bor i San Carlos för shopping, fika och lunch!!
Mycket trevligt och inte helt fel var det att dricka sin kaffe medans solen värmde på ordentligt.

Infärskaffade mig lite body lotion och body scrub på victorias secret, skulle hitta mysbyxor där också, med det står pink på allt, eller så var de avklippta i benen, fult. Så det fick bli vanliga på hedrliga HM. Yes jag är i USA och handlar på HM. Har en helt lista av saker jag vill köpa, som en ny plånbok, skor, fler myskläder, träninstopp, nya solglasögon, kläder, mindre bra för plånboken.

Matt skjutsade mig till mallen och Linda hämtade mig, lika snälla som vanligt. Jag vågar inte ge mig ut själv än för vägarna verkar lite galna, inte en ända rak väg i just det området jag bor i, men imorgon ska vi ge oss ut och köra lite, fixa ett social security number, och ska även börja jobba lite smått.


-Amerikanka pannkakor med jordgubbar
- Matilda på cheescake factory med gigantiska portioner
- Lite av dagens shopping




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0