Sawyer Camp Trail


Fixade ett bankkonto till mig igår, så nu kan jag signa upp för ett gymkort. Om jag blir frisk någon gång vill säga. Det försvinner inte riktigt och det var två veckor sedan jag blev sjuk.

Skulle börja jobba klockan 2 och kvart över 1 bestämde jag mig att åka till ett motionsspår som linda tipsat mig om, fast jag bara latat mig hela dagen fick jag börja en halvtimme senare så jag skulle hinna gå. Riktigt fint, jag som kommer från platta Skåne blir imponerad hela tiden så fort jag ser en kulle. Varm var det också igår, vet inte hur många grader det var, men det måste ha varit upp mot 20 grader.

Ikväll åker jag hem till Elize, de bjuds på fest och utgång i Burlingame så får vi se vad det har att bjuda på.

OBS: Bilder från min iphone











Hastighetsskylt för de som cyklar



Tänkte att här kommer jag komma tillbaka fler gånger utan tvekan, tills jag såg en skylt om att man kan träffa på pumor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0