På min gata


Härlig torsdag, solen skiner och det räcker med endast jeans och linne idag.
Börjar bli bortskämd med solen och värmen, jag menar det är ju trots allt februari.

Direkt på morgonen stack vi och fixade ett social security number till mig så att jag kan öppna ett bankkonto. Var där ganska tidigt så det tog inte så lång tid, ungefär 30 minuter, men det är ju alltid så tråkigt att vänta på sådana ställen, så nu kan jag stryka den punkten. Efter det blev det lite lek utomhus, bra gratis motion.

Fick en break mitt på dagen. Tog min väska och kamera och promenerade till Burlingame, wow jag hittade vägen.
Börjar få ett hum på hur jag ska ta mig till ställen, tummen upp. Hade jeans, linne och en tunn kofta och sog lite av värmeslag, men så skönt det är, jag som alltid alltid fryser är detta rena himmelriket. När man fryser här huttrar man till lite, tar på sig en tröja och så är alllt bra.
Tog mig hemmåt igen, gjorde iordning en fruktsallad, hämtade solglasögonen och en bok, the hunger games, som Linda tycker att jag ska läsa. Tror det kommer ta ganska lång tid för jag fattar typ ingenting, bra där. Men lika bra att börja läsa engelska böcker för jag vill förbättra min engelska så mycket som möjligt nu i början. Satte mig utomhus i solen och njöt.





Kommentarer
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

åååh, ser inte helt fel ut :o

2012-02-11 @ 21:00:27
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0