Onsdag


Mitt i veckan och denna veckan har varit ganska lugn hittills. Har varit trött efter helgen och att vakna upp av barnskrik varje dag gör att skönhetsämnen uteblir, men det ser ni kanske själva.

Väntar på ett paket från mamma och pappa. Jobbigt att vänta tycker jag.

Fick veta igår att vi kommer åka till Boston i 2 veckor i sommar, jag hade hoppats på Florida, men nej. Få be min värdpappas släkt flytta till Florida istället för Boston. Bra idé va? Ska nog ta och ringa dem på direkten.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Den där utsikten känner man igen ;)

2012-02-29 @ 21:41:25
URL: http://mati.blogg.se/
Postat av: emy

you do?

2012-03-01 @ 07:07:06
Postat av: Lena Ericsson

Va du glad för att du får följa med till Boston. Florida kan åkta till själv på semester, Boston åker man kanske inte till på semester precis, nu får du sett den delen oxå. Det är sommar och säkert varmt när du ska dit. (du kan passa på och träffa Susanna kanske ???

PUSS & KRAM ;-)

2012-03-01 @ 12:09:32
URL: http://emyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0