New York


Ännu en dag har passerat. Dock har vi inte bara suttit i skolbänken idag, utan även varit inne på manhattan en sväng. Mycket trevligt med många trevliga människor.

Dagen började med en communication workshop, efter det var det lite blandat tills vi tillslut fick vårat diplom och allt sådant är över. Om 24 timmar befinner jag mig i San Francisco, känns helt sjukt overkligt.  Så när ni hör från mig nästan gång är jag i soliga kalifornien!!

Som sagt manhattan avr trevligt, en aning kallt kan nog alla hålla med om, men sådant får man väll ta i januari antar jag. Har ju varit där innan och sett en hel del, kändes lite tur det eftersom vi mest åkte förbi allt med en buss. Guiden var helt okej, åkte båt över till staten island, såg frihetsgudinnan på långt håll ( woho ), kollade på imagine saken i central park, Åkte förbi times square och massa massa annat. Efter der blev vi avsläppta vid rockefeller center och fick ca 3 timmars egentid. Bildbomb kommer i ett separat inlägg.

Glömde ju skriva igår att vi hade en international sing-a-long, där alla länder sjöng sånger från deras hemländer. Vi svenskar framförde små grodorna, länken ligger uppe på facebook, kolla in den och hör hur mycket applåder vi fick, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0